Paris samtidigt stockholm maj - september 2009
Paris...
By Isabelle Purits
This blog in books 2009-2010
Photo book

Kaffet i vrångstrupen

En av mina nästan vetenskapliga teorier om komplott kan hälsa hem.
Det är nu motbevisat; DN Streetstyle's personer finns på riktigt och är alltså inget som castats av På stan- redaktionen för att dölja en begynnande medelålder.

Ska inte skriva mer om fenomenet sen, (får snart döpa om bloggen till
Stockholm samtidigt Paris), men så här på avstånd kan jag inte låta bli att fascineras.

Här är hon i alla fall. Stycket motbevis som knölar ner mina teorier i papperskorgen och påmnner om att jag inte kommit längre än till studielånen. Annizeth, en skolkamrat från gymnasiet:
http://www.dn.se/content/1/c6/64/40/64/Annizeth.  Så nu behöver ni inte undra längre.

Vad drar man för slutsats av att ha sett sanningen, och de iskalla modellerna, i vitögat? Att det är så här?
Hör av er om ni känner igen någon mer, tillsammans borde vi vara ett tillräckligt nätverk för att sticka hål på den kaxiga bubbelplasten. (Den måste ha en spricka någonstans!)

För, vi är ju alla högst opretantiösa personer vi Stockholmare, eller hur? ("Lite lilla Berlin.")

Själv snörar jag  i alla fall på mig gymnastikskor, för att  efter 2 månader i den här stan äntligen ha tid för Montmartre.
Bland magväskor, antikvitetskopior, guideböcker och turistpriser. Tacka vet jag den "riktiga" världen!


Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me?

E-mail: ()

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0